Tyyypiskt dej Tess..

den kommentaren får jag hära rätt ofta så jag tog mej en funderare på va som egentligen är typiskt MEJ och kom fram till följande:

Typiskt mej att
 ...alltid beställa in shots på krogen när jag egentligen inte behöver en doppe till... 
...att sitta framför datorn minst 3 timmar varje dag...
...att ställa sig i duchen och märka när jag är klar att jag inte har någon handduk...
...Bli full och ramla omkull...
...dricka upp halva koppen kaffe...
...gå i väg för att hämta något, komma tillbaka med någonting helt annat...
...vakna av att jag ligger och snackar och börjar asgarva...
...bestämma att kommande helg ska bli vit när jag ligger bakis och har ångest, alla vet att det inte blir så...
...gå till frissan och klippa mej fast jag egentligen inte vill...
...lägga mig i badet och ångra att jag la mej där 30 sekunder senare...
...bestämma på kvällen att jag ska börja hårdträna och kvällen efter ligger jag på soffan och käkar ostbollar...

sorgligt men jävligt SANT!


Postat av: Patrik

haha känner igen många av de där grejerna:P kraam

2010-02-16 @ 21:14:07
Postat av: Tess

bra då vet vi att jag inte hittat på allt då! haha

Kraam

2010-02-16 @ 21:27:29
Postat av: Anonym

hahaha...jag känner bara igen ett par st mena jag :P..kan ju inte veta allt om dig...kramas

2010-02-16 @ 21:28:37
Postat av: Anonym

hahahah! det är du till punkt och pricka Tessie!!

- Kan du hämta en handduk till meeej?! HAHA

2010-02-16 @ 21:30:15

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se