söööndag..

Har varit en lugn och slapp dag.. Fredrik och Theo va förbi en stund efter lunch och sen när vi åkte till preem och lämna tillbaka beck filmen så tog vi my och steven på vägen.. Cribbe, Annelie och Jimmy va där också och sen kom michelle och micke!! haha stackarna får inte en lugnt stund ;) Har bestämt mig för att bojkotta allt vad middag innebär idag.. har varken lust eller ork.. får se om jag ändrar mig om några timmar! :P I morgon är det måndag =) Härligt med en ny arbetsvecka.. ska dra med oss barnen till ateljen måndag och tisdag.. det ska bli skoj!




Theo ritade och här ska jag få snyggingens händer på papper =)





Klippa lite.. tungan rätt i mun =)

Paul ska spela i kväll så det blir jag och älsklingen (min kära dator) och guran! ;)
Fick en grym alla hjärtans dag present iaf! Paul limmade den där förbannade kökslådan som man fått på foten ett antal ggr.. :D hahaha NICE!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se