hemma..

Inatt ska jag sova minst 14 timmar!! :D haha inte så troligt kanske, blir glad om jag sover 8 me =) de va lääänge sen! Blev så sjukt lycklig tidigare idag!! Hittade mina favo jeanse som butikerna slutat sälja på nätet!! :D så jag beställde dom på en gång! såå skönt att slippa springa runt i butiker och svettas i omklädningsrummet! Speciellt den här årstiden när man har kängor och vinterjacka på sig! eller så kanske man bara är en orutinerad shoppare!



hahaha! hittade den här bilden från igår.. sussie va tok fashinerad av min tunga!! -Faan Tess, du har ju världens längsta tunga juh!
Jaa vad säger man?! ;) Världsklass eller!


Postat av: Anonym

ja den e faan bra lång asså=)

2010-02-20 @ 23:03:03
Postat av: Tess

Jaa! å ändå kan jag inte slicka mej på näsan!! Knäppt va ;)

2010-02-21 @ 12:43:05
Postat av: Anonym

ja d elåter konsitgt..kanske krävs en viss teknink..du får träna..om man nu vill kunna göra de..:P

2010-02-21 @ 13:36:59
Postat av: Tess

jag ska träna så visar jag sen när jag kan! :D

2010-02-21 @ 13:39:05

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se