hahaha..

Satt och läste gamla blogg inlägg!! det här va det tredje jag skrev.. man är ju inte riktigt frisk alltså!  hahaha



Jaha! då var det dax igen...

Ordet slarva bort har fått en helt ny innebörd!! Jag har slarvat bort min kamera laddare och försöker nu leta i mitt otroligt usla minne om var den kan vara!
Jag borde bygga in gps i alla mina saker.. kanske även i mig själv.. min mamma har alltid sagt till mig att "om ditt huvud inte skulle sitta fast så skulle du glömma det" och jag tror att hon har rätt.
Det har gått så långt att männsikor inte vågar lita på att jag ska komma i håg saker... Aj Aj Aj ibland undrar jag vad det beror på att jag alltid glömmer och det jag kommit fram till är detta:

  • Jag tycker helt enkelt att det folk vill att jag ska komma ihåg är jävligt oviktigt.
  • Jag hade kanske så mycket att tänka på just då så jag inte var mottaglig för info.
  • det sägs att närminnet blir sämre när man passerat 20!! och jag är ju 21! hmmm

Psykdoktor nästa!


Postat av: Anonym

hahaha sköön du är=)

2010-02-09 @ 21:37:38
Postat av: Tess

hahah! tack ;) eller hjärndöd?! man får lixom välja!

2010-02-10 @ 20:01:12

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se