gott me joos! =)

jag har fått för mig att jag kommer bli frisk snabbare om jag dricker mkt jos så nu har jag hällt i mig MASSA blodapelsinjos.. As gott faktiskt! när jag tänker lite närmare så har jag faktiskt druckit en väldans massa jos idag.. 2 glas till frukost, 1 på eftermiddagsrasten och 4 nu.. och inte känner jag mig friskare.. ÄHHH jag lägger ner mina friskistankar!!!

Nu har Paul ÄNTLIGEN slutat spela tvspel så man får passa på att spela gitarr! =) man får ju inte sitta och klinka näe han har sitt headset på.. hahahahaha


Postat av: Anonym

å du som säger att de e jag som dricker massa juice..hahaha puss

2010-02-12 @ 19:25:50
Postat av: Tess

hahaha jaa jag tror att vi båda är duktiga på d! =) fattar du hur vår årsförbrukning skulle se ut ;)

PUSS

2010-02-12 @ 20:15:33
Postat av: Anonym

haha ja den skulle inte va nån lek asså=) puss puss

2010-02-12 @ 20:53:09

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se