fortfarande tisdag...

jaha.. nyss hemkommen.. svängde in på maxi på vägen hem för att köpa hårfärg och grejer till middan. blir köttfärssås som jag ogillar väldigt starkt men äter i brist på bättre ideer.. :P
skulle ju kunnat vara torsdag eller nått men i stället är det Tiisdag.. :( 15-16 på jobbet kändes som en hel dag..
förkylningen har INTE blivit ett dugg bättre heller.. men ingen feber så nått ljus i mörkret finns d väl..

 


Postat av: Patrik

Jobbigt att förkylningen inte ger med sig...men som sagt skönt att du inte har någon feber..då orkar man åtmindstonde dagarna hyffsat!kan tänka mig att den timmen va oerhört lång..känner igen mig på vissa andra dagar=(men inte ska du äta saker du inte tycker om heller..hahaha skön du e!ses imorrn!kramar...

2010-02-09 @ 17:36:55
Postat av: tess

hahah.. ibland måste man offra sig på köttfärssåsen fast man inte vill :P den gick ner iaf =)

Ja i morgon SKA jag må bättre! vi syns då! Kramar

2010-02-09 @ 18:04:59
Postat av: Anonym

Tänker på dig...

2010-02-09 @ 19:22:51

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se