Fiii faaan säger jag bara!!

fucking bajs bacilusk som har grävt sig in i min hjärna och ALDRIG VILL DÖÖÖÖ! tappat smak och lukt så jag känner inte ens hur jag luktar!! haha va hemskt.. kanske går och luktar gammal svett gubbe utan att ens veta om d.. måste nog ducha nu! fick lite små äckel känslor när jag tänkte på en äcklig svett gubbe.. :P sen blir det min ÄLSKADE kudde som ska få smeka nyllet!! så SATANS nice!!

Sov gott allesammans!! och dröööm snuskigt! ;)


Postat av: Ronny

Va du på Djurgårn matchen i Lördags??? tyckte faan att det såg ut som du som stod och gasta för fulla muggar i klacken!! =D

2010-02-10 @ 21:25:04
Postat av: Tess

hahahah jaaa d va jag! =) va fan kom du inte fram för??!! blyg eller! ;)

2010-02-10 @ 21:26:27
Postat av: Anonym

haha!!skönt me Djurgårdsfolk!!drömmer alltid snuskigt=)

2010-02-10 @ 21:42:06
Postat av: Ronny

haha nej jag va så osäker på om de va du! ;) va ju ett tag sen vi sågs! jag lovar att komma fram nästa gång!

2010-02-11 @ 20:09:05
Postat av: Tess

Bra Ronny! =) då säger vi så ;)

2010-02-11 @ 20:52:38

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se