clever girl.. Thats me!

Nu är barret färgat och mina grå ACAB braller röda.. hahaha jag får skylla mig själv.. går ju ändå inte runt med dom ute eftersom dom är en halvmeter för långa så det spelar inte så stor roll..
det va ingen hitt att böja ner huvet i badkaret kan jag ju säga! näsan täppte till och jag fick vatten i munnen! ibland kan man inte mer än att skratta åt sig själv!! tröstar mej med en kopp te..
I morgon får vi en ny flicka på avdelningen och jag ska ha hand om inskolningen.. kommer att gå suuuper bra :P har fixat de jag behöver tror jag.. lär ju märka det annars..
hoppas d kommer nått bra på tv ikväll annars går jag nog och knoppar tidigt.. bästa medicinen mot förkylning är nog sömn!




Härliga UNDERBARA sommar!! var är du?!


Postat av: Patrik

ja ge mig sommar NU!!!fan va jag längtar!!!

2010-02-09 @ 21:37:13
Postat av: Tess

Jag ser det hela framför mig!! =) uteservering, gassande sol, brillor, ÖL och klockan bara är 3 på eftermiddagen!! ahhhh va nice!!

2010-02-10 @ 20:07:15

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se