JOHNNY CASH!!

Ingen gör bättre musik än vad han än gång i tiden gjorde!! Underbart säger jag bara!! nu har jag fått ett genombrott i min gitarr värld!! :D skulle säkert fått den mycket tidigare om jag hade någon som lärde mej men nu har poletten trillat ner och det känns som en helt ny värld öppnat sej! satt bara och klinka lite på Johnnys I walk the line och plötsligt släppte de lixom! svårt att beskriva men jag är ÖVERLYCKLIG! nu känns ingenting omöjligt längre!! eller det skulle vara ett B ackord då i sånna fall :P
Fan nu vill man ju inte gå och lägga sej längre... får göra det iaf och spela i morgon kväll!


Sweet dreams!



You ruules baby!!


Postat av: Paulina

Näe de är de väl inte.. Detta hus som vi bor i nu, hyr vi av hans styvpappa än så länge. Men vi håller på att renoverar ett annat hus som vi ska flytta till så småningom :)



Okej fan vad kul :) Men du gick väl på Riksäpplet först va? ;) Näe just nu så är jag tyvärr arbetslös, letar jobb för fullt just nu :( Hoppas på att få något snart. Men har även planer för att kanske börja plugga igen. Så att jag har gymnasiekompetensen iallafall, volket jag inte hur nu... Pga att jag hoppade av folkhögskolan för 1½ år sen :( Som jag ångrar jävligt mkt nu..! :(

Postat av: elin junkergård

fin blogg kolla min och kommentera gärna så är du snäll http://eeloon.blogg.se

2010-08-06 @ 16:14:38
URL: http://eeloon.blogg.se/

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se