Underbara DIF!

jag missa första periden på matchen (va i lokalen och förberedde lite inför Olas party i morgon) gled hem lagom till andra och va får man se!!?? 2 underbara mål i Linköpings kasse och ställningen blir inför tredje perioden 3-1 =) kommer bli en brak fest i morgon! lokalen är helt underbar och med mej som en av party fixarna kan det inte bli annat än FUCKING grymt! ;) sådeså!

nu börjar tredje perioden!

KROSSA NU DJURGÅRN!!


Postat av: Gittan

? Vad är det som händer? Känner inte alls igen dej!?

Kram Gittan

2010-04-01 @ 21:45:31
Postat av: Gittan

Kanske ska förklara eller hur min ängel. Nu när det bara fotboll på bloggen nästa (ha, ha). Jag får vänja mig att du är så intresserad av fotboll eller hur? Det tar en tid för mej som inte förstår mej på denna fotboll och hockey.



Påskkramar till dej och Paul. Vi ses i morgon.

Gittan

2010-04-02 @ 08:36:28
Postat av: Tess

haha ja det är mkt matcher nu så det blir en del djurgårn :P du får följa med på en match snart! ;)



Vi syns i morgon! Påskkramar tillbaka!!

2010-04-02 @ 09:22:20

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se