My och Steven..

kommer om en liten stund.. vi ska kolla på "Thick as thieves" någon actionrulle..



Paul sitter och spelar gta och jag har precis nålat byxorna.. får se om jag syr i dag eller i morgon.. det lutar åt i morgon faktiskt.. ;) Nu måste jag säga att jag känner mig frisk igen!! :) jag hoppas att jag kan hålla mig så tills Maaret kommer tillbaka igen! så slipper vi ta in vikarier..

Det är fortfarande fel på min statistik sida!! usch! blir as förbannad varje gång jag är där! vet inte om jag råkat gjort något när jag länkade bloggtoppen och så.. väntar några dagar till sen får jag väl vidta åtgärder! (vilka vet jag inte)

Hörs senare!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se