middag hos perre!

Idag ska vi till perre på middag.. :) Pauls vinnarmiddag från förra km:et.. tävlingen i går vann perre men då hade killarna redan innan bestämt att sluta tävla om något.. kanske dom slipper pressen! ;) Linda och Peter hade hyrt nya wallander i går så vi ska svänga förbi och låna den! :)



Min axel och rygg känns lite bättre nu. jag tog en dusch i morse och smorde med ipren salva.. sen har jag tagit några ipren också. kändes nödvändigt! Halsen gör inte så ont längre utan jag känner mig allmänt seg i skallen bara!
Jag satt och oroade mig för hur jag skulle orka att jobba i morgon och kom då på att vi har APT i på Scandic hotell vid skanstull.. då ska vi sitta på föreläsning på förmiddagen, äta lunch och ha avdelningsmöte. det kändes inte lika tungt som att vara med barnen..
Tänkte åka tåg till söder och promenera dit så jag får gå ut på sl och kolla vilket tåg jag ska ta.. jag har inte varit ute på hela dagen.. ska bli skönt att få lite frisk luft nu när vi åker iväg.. Nu får jag ta och klä på mig kanske.. inte så poppis att gå ut i morgonrocken.. ;)

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se