Träningslägret! :)

Nu fick jag svar från svemo som skickade programmet till mig! :) faan va skoj det ska bli! längtar till Lördag..
Kim och Maria skulle gå på bröllop på Lördag men eftersom det är gemensam middag i kinna då så är det ju ingen fara på taket ;) Hinner nog pussa på Oliver någon timme iallafall..


 

Träningsläger Kinna 10-11 oktober 2009

Program

Lördag 10 oktober

09:30-10:00     Samling vid Kinna MK klubbhus, Horndal

10:00-12:00     Träningspass 1

12:00-13:00     Lunch

13:00-16:00     Träningspass 2

13:00-16:00     Seminarium träning. För tränare/föräldrar

18:00-             Gemensam middag i Kinna

19:00-             Ev. kvällsaktivitet

 

Söndag 11 oktober

09:30-12:00     Träningspass 3

12:00-13:00     Lunch

13:00-15:00     Träningspass 4

15:00              Träningsläger slut




Det va en bra dag på jobbet i dag! :) 
Jag hann limma löv med 5 barn, handavtryck med 3 och baka en äppelkaka som vi ska ha på höstfesten på Torsdag.. väldigt nöjd med min insats ;)



När jag kom hem åkte vi till Gittan som bjöd på korvjansson! så jävla gött.. :)
Paul stackarn mår inge bra! usch ja! så jäkla trist att vara sjuk.. speciellt när man känner att man behövs på jobbet! men det är ju ingen som vill vara hemma och må piss så man ska tränga bort allt som har med arbete att göra och bara kurera sig!

Jag älskar höstens vackra färger!! Solsken och LÖV!! :D



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se