.

Man hinner med en hel del när man vill.. slutade fyra idag och åkte direkt till handen för att handla mer smink till halloween, en svart tröja till paul, två tunikor till mig och apoteket.. Till middag lyxade vi till det och åt biff, potatis i ugn, bea och sallad.. de va super gott.
Sen behövde vi handla lite mjölk och youghurt så vi tog en promenad till centrum och handlade, nu har jag myst ner mig i soffan och dricker kaffe! det är så här kvällarna ska vara :)

Nu är det bara två dagar kvar på jobbet innan helg.. i morgon har jag inskolningssamtal med 2 föräldrar och på fredag jobbar jag 7.30-16.30 nästan själv med 3 barn! låångtråkigt va ordet.. får väl våldgästa någon annan avdelning :)

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se