Söndag night..

igen. de går snabbt! i dag är det i allafall första advent :) mysigt.. fast det skulle vara bättre med snö.
I dag har vi städat, handlat ny vardagsrumsmatta, julpyntat och handlat på maxi. Vid fyra tiden kom Theo. fredrik och Vicky över på middag, vi år biff med pommes. perfekt söndags middag.
Va förbi närakuten i handen också eftersom jag har åkt på urinvägsinfektion... mindre skönt men det är smällar man får ta när man har fel skor. Jag försökte leta efter mina vinterdojjor men dom är helt borta!! kängorna har jag på jobbet men jag handlade as sjysta vinter "stövlar" förra året som jag inte kan hitta. Får leta mer i morgon.
Ska nog ta en dusch nu, ska bara hänga tvätt först.

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se