söndag morgon..

Nu ska vi snart åka till maxi och handla mat.. vi har skrivit lista, käkat frukost och druckit kaffe. Nu ska jag klä på mig så vi kan dra.
Mår inte så bra idag. känner ingen smak eller lukt och det är helt värdelöst!! man har ju ingen vidare matlust. hoppas på att det går över till eftermiddagen. Jag får kämpa på den här veckan på jobbet. Knapra alvedon och vila mycke när jag är hemma.
I eftermiddag ska vi laga en massa mat.. vi ska göra grönsakssoppa, choritzosoppa och kycklingskoppa.. sen ska vi göra matlådor till paul för hela veckan, då slipper man att laga mat på kvällarna och får tid över till annat skoj.. kanske åker förbi och hyr någon film på vägen hem..

Later..


Postat av: Mr. A

Skramla ihop lite stålars o tjacka en nikon d90, klart värt.. :)

2009-11-01 @ 13:51:02
Postat av: tess

Ska fundera på det.. :)

2009-11-02 @ 19:03:45

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se