Skulle vilja göra om hela bröllopsgrejen!!

All planering, allt fix och trix, all shopping och den UNDERBARA festen vi hade!! :D skulle göra mycket anorlunda om jag gjorde om det nu men festen skulle jag inte vilja ändra på! och självklart inte min älskling!!
LOVE YOU BABY!



Får hoppas att någon nära till mig gifter sig snart så att man får vara med på ett hörn och planera ;)


Postat av: Anonym

Ni är såååå fina tillsammans!

2009-11-14 @ 08:42:58
Postat av: tess

Tack :D

2009-11-14 @ 09:08:19
Postat av: Birgitta Almlöf

Ja jag håller med ni är verkligen så fina tillsammans mina änglar.

Kram

Gittan

2009-11-14 @ 11:02:12

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se