Lördag kväll..

Tjolahopp allesammans.. I går kväll va det as trevligt och onyktert ;) Jag, Jessica och Marina föra hemma hos Jessica sen drog vi till Olearys vid elva tiden. Men vilket skit hak det är alltså! Fyyy faaann, och vakterna är helt dumma i huvet! usch, orkar inte dra grejen här...
Paul, Ola, Micke, Johan och Marinas kille dök upp en halvtimmer innan dom stängde och sen på vägen hem blåste vi en svart taxi! Ha ha.. det blev någon miss tror jag. Vi sa att vi kunde betala 150 spänn för taxin hem och han gick med på det. sen när vi kom hem så gav Ola han sitt kort och chaffisen blev as förbannad och börja skrika "vi hade en överenskommelse" bla bla bla.. jag rotade i plånboken och hittade 40 kr men det ville han inte ha :P så när han blev jobbig så rinde Ola taxi 020 och skulle berätta att vi satt i en taxi där han inte ville ta emot kort.. Smart :) så han fick ge mig sig och ta fast pris i stället..



Sötis Jessica



Marina :)



Mitt ben som Jessica spillde ut sin öl på! ha ha ha



En Jessica som skäms för vad hon gjort! ;)





Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se