känner mig dåsig..

Mådde jätte dåligt när jag kom hem från jobbet idag.. va tvungen att lägga mig på soffan och dra filten över huvet en halvtimme innan jag funderade på middag.. har varit sönder stressad i dag! har varit ensam nästan hela dagen med 11 barn! det är inget att rekomendera. fy och usch.. Ena kollegan är sjuk och den andra jobbar bara 4 timmar per dag.
Efter middan gick vi över till Ola och Sussi på en fika och nu kollar jag på biggest loser på femman! det är så jäkla spännande! ena killen gick ner 14 kg på en vecka. tänk om man kunde gå ner så mycket på en vecka!! :D det skulle inte va tokigt..

Nu ska jag lägga mig i badet, göra hårinpackning, måla naglar och läsa min bok!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se