jaha..

då har jag lyssnat på tre piano lektioner på youtube och spelat så att jag har kramp i händerna.. trodde att man skulle slippa det med piano men ICKE.. kände att det får räcka för idag.. tänkte spela gitarr en stund nu i stället.. det är mer tillfredsställande att göra något man kan för en stund ;)
Vi var så trötta när vi kom hem så vi sket i att pomenera och träna i dag men jag börjar bli väldigt sugen på att ta ett riktigt jobbigt och svettigt träningspass så jag ska nog ge mig på crosstrainern om en stund! man behöver ju inte sitta klistrad framför tv:n hela kvällen.
Fick höra i dag att vi har apt på onsdag.. Åhh va trist.. då blir det att jobba från 7.30-19.00 lång dag.. men det är ju bättre än icas mördarpass..

Later..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se