gomorron, GOMORRON! hör fåglar sjunga glatt.......

godmorgon! :) i natt har jag sovit som en gudinna!! åhh det va så skönt. ska börja lägga mig tidigare varje kväll :P Fast när klockan va nio i går och vi skulle gå och lägga oss så fick paul för sig att han skulle spela gitarr så jag lärde honom accorden till knocking on heavens door som han satt och klinka på i 20 minuter.. sen blev jag sugen på keyboarden så då skulle jag klinka på den.. sen när vi väl gick upp så va det ingen som hängt tvätten ;) så vi kanske va i säng en kvart tidigare om man ska vara exakt.

I dag börjar jag klockan Åtta :) det blir en riktig sovmorgon.. ska dricka kaffe nu..

Tjingeling



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se