godmorgon.

I dag börjar paul jobba ute på värmdö så han får gå upp mkt tidigare nu så jag pallrade upp mig lite tidigare idag me. skönt att slappa på morgonen och dricka kaffe i lugn och ro. Nu är det inte långt kvar till jul men det känns som en evighet. Jag har lagt in om semester så får jag som jag vill så kommer jag att vara ledig i 16 dagar! :D det känns ju inte helt fel! I helgen är det dax att rota fram ljusstakarna och jul gardinerna! (om jag hinner)
På fredag ska jag på ljusparty hemma hos Pillan och på lördag ska vi hjälpa Ammie att flytta, sen hade jag och fredrik tänkt att åka förbi farmor på söndag om vi hinner.
Ska ta med oss crosstraiern som gick sönder i går till pappa någon dag i veckan också och se om vi kan laga den..

Ha en bra dag!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se