Då va det dax att åka till jobbet..

hade jag vunnit 1000000000 miljoner hade jag sluppit det! då hade jag bjudit med mig hela familjen och vänner till någon söderhavsö i ett halvår eller ngt.. sen hade jag köpt värsta lyxvillan med kock, städhjälp, musikstudio, personlig tränare, gym.. osv det hade inte varit så tokigt!!

Dream on..

En massa plusgrader ute idag.. fast jag tror inte att det regnar. slipper gå ut på förmiddagen idag, vi har planering.

Later

PoK


Postat av: Maddis

Ja eller hur!! lite pengar skulle inte skada! :)

Gillar din blogg!

2009-11-16 @ 20:38:29
Postat av: Tess

Näe man får ta och börja spela på lotto.. ;) Kul att du gillar den!

2009-11-16 @ 20:42:18

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se