Underbar natt!!

Godmorgon! det var riktigt länge sedan jag sov så här skönt... :D jag känner mig totalt utvilad!
Paul har ont i nacken.. det är nog lite mitt fel! jag vet inte hur vi lyckades men det är som vanligt.. ha ha

Nu ska vi stoppa i oss lite frukost och kaffe och åka till Örby och lasta hojarna.. det ser ut som att det ska vara uppehåll idag. vi får hoppas på det! Perre plutt skulle också komma ut och köra lite.. han lär ju vara bakis! :P det är lixom hans grej.. Pappa skulle ta med sig lite nybakta bullar som mamma hjorde i morse.. det finns inge godare när man är i skogen.



Ha en trevlig torsdag! :D


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se