Soliga härliga dag!

Det är så jävla skönt att vakna när det är soligt ute! fast man ska iväg till skolan så blir man ju lite glad ;)
Nu sitter jag och dricker kaffe och tar en cigg medans jag kollar på vakna med The Voice... musiken suger men dem är riktigt jävla roliga!
Idag ska jag på någon slags föreläsning.. har inte tagit reda på vad det är för något än men jag lär ju märka!
Igår var jag och Paul väldigt lata och SKET fullständigt i vår betalda badminton bana och kröp ner i badkaret i stället.. sedan åkte vi ner till Ösmo till svärföräldrarna och tog en fika..
Man kan faktiskt inte träna varje dag! ;P för att det gör jag ju verkligen! det är därför jag är så jävla smal och slimmad! HA HA HA

Ha en bra Tisdag! Kram


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se