Lördag kväll i Husvagen! :)

Det är så himla mysigt att åka ut till mamma och pappas husvagn! Den ligger ute på ingarö...

 

Här har vi gått runt sjön och hittat en mysig plats att titta på solnedgången.



Så himla vackert!



Här sitter jag och löser korsord..



Paul, pappa och mamma.. :D



Ha ha!! den här snigeln är mindre än min mini snus!

Nu är vi hemma och ska gå iväg till ängarna och spela crocket... sen ska Paul bjuda Perre på sin vinnarmiddag! Grillning och frukt med bär!

Ha en kanon söndag!!

Postat av: Anonym

åå vilken lite söt snigel. jag hade tagit med mig den hem som en trofé.

2009-05-28 @ 17:10:41

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se