Lööön!

Som jag har längtat! har man en dålig månad så släpar den sig fram... fick lite sämre studiebidrag eftersom jag bara har två veckor kvar men jag jobbade lite förra månaden så det jämnade ut sig..

Jaha jaha igår åt vi världens godaste grillmat! karre med grillad potatis, coleslaw, fetaostsallad, hallomi, vitlöksbröd! sen till efterrätt grillade vi jordgubbar, banan och äpple i folie och åt med glass! Mums
Efter maten kollade vi på Babylon AD.. riktigt bra film med Vin Disel ; )

Idag har jag och Jessica redovisning om parklek... suck... har inte angagerat mig speciellt mycke i de arbetet så det hela känns lite trist och oförberett.. två veckor kvar i skolan.. sen är det tillbaka till jobbet som gäller! ska bli skönt att börja få in pengar så jag kan betala mina skulder.. :)

Näe nu ska jag packa ner datorn till min redovisning och kila iväg ner till Carro..

Kämpa på alla Måndags hatare..


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se