Jävla skit bil!

Under mina och pauls år tillsammans så har vi haft säkert 6 bilar!! dom lyckas ALLTID gå sönder på ett eller annat sätt... Nu har vi något fel på kylarsystemet.. kylarn kockar fast vi har fixat fläkten och bytt termostat och givare... nu hade paul någon sista ide innan jag åker till skroten med skiten.... Det är trist att man är så beroende utav bilen.. nu börjar jag jobba om två veckor och det är förjävligt att åka dit komunalt.. jaja nu får det vara slut gnällt! ; )

redovisningen gick bra idag och det var en väldans lång dag!! efter skolan gick jag hem och satte mig på altanen och skrev en handlingslista.. När Paul kom hem åt vi korvstroganoff i solen! det börjar bli riktigt varmt ute nu :D så skönt!
Sedan brände vi iväg till Biltema, Ica Maxi där jag sprang runt som en galning och fixade jobb grejer medens Paul handlade. Kom ju på att jag måste lägga ner mina arbetsbyxor nu innan sommaren.. har gått runt med för korta byxor i två år! Ha ha och sedan Ica supermarket och till sist Tempo! två timmars matshopping är inte att leka med..

Nu ska jag packa i ordning våra Trial saker för att i morgon blir det åka av! :D



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se