Helt slut!

Nu är helgen över igen.. det går så himla fort! Jag tror att man skulle behöva en helg där man gör absolut ingenting för att den ska kännas längre.. fast det låter ju inte så roligt förståss!
I dag har vi i alla fall varit på Gladö kvarn och kört trial. jag, Paul, pappa, Perre och Snögren. Det var ju kanon väder och torrt i skogen så det gick riktigt bra!! jag klarade att nolla vissa sektioner som jag inte klarade av på tävlingen :D.
På lördag är det tävling igen och då ska jag krossa dom små noviserna! Ha ha

I Kväll har vi varit hos My och Steven och grillat god mat och efter maten fick vi kladdkaka! kan det bli bättre på en söndag kväll! :) vi såg sista avsnittet av whipe out också.. Felix är alltid lika rolig..

Näe nu ska jag hänga tvätt sen är det sängen som gäller.. I morgon ska jag, Frida och Jessica till Humlegården på parklek... får se hur det blir.

Sov gott!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se