Härligt! Fredag i morgon..

idag har vi haft redovisningar i skolan fram till kl 14 sedan hämtade jag min älskade brorson Theo på förskolan. Frida och Lina kom över på en kaffe och barnen sprang runt och lekte. :)
Nu har jag precis ätit älsklingens goda korvstroganoff och jag råkade kocka spaghetti till förbannelse så det får bli någon lunch i helgen...

Så jävla pissigt att vara fattig! längtar efter att börja jobba och få pengar! Vi är med bjudna på Raggarfest på lördag på Arlanda men icke! man får sitta och titta på tv eller något i stället! ;) ha ha ha

Nu kommer mamma och pappa snart! :) ska ta en fika medans Paul övningskör med Vicky.. hoppas att hon fixar körkortet nu.. hon har uppkörning i början på Juni så vi får hålla tummarna!

I morgon slutar jag kl 12!! Jippi



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se