ZZZZ

jag har sovit tio timmar i natt! :D så sköönt! tyckte att det var lite jobbigt när väckarklockan ringde klockan 8 ;).
Nu har jag precis ätit frukost.. som bestod av rostmackor med sylt på, mjölk med havrepuffar och en kaffe.. Man måste ju variera sig i bland så att man inte tröttnar! det skulle vara gott med en frukt frukost någon dag.. bara en massa melon, jordgubbar och hallon.. :D



Rasmus och jag har kommit på att vi ska köra dagens citat varje dag.. Ibland är dom bara flummiga och handlar om kossor och så ha ha.. här kommer i allafall :

Dagens citat av Rasmus: "Ibland måste man nästan dö för att kunna fortsätta leva"

Det är oftast han som har tid att komma på sina knasiga citat.. Men idag ska jag försöka hinna först ;D

Idag ska jag njuta av solen HELA dagen!! Ska åka till Örby om en halvtimme och möta upp mamma och pappa. sen åker vi och fiskat tror jag hon sa. sen blir det solning och LANGOS vid husvagnen!! Min favorit rätt! Till kvällen blir det middag och trial med grabbarna grus.. Hoppas att man inte dör av värmeslag under alla skydd. ;P näe det ska nog gå bra!!

Laddar upp bilder i kväll!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se