Stackars sleetna helg!


Ja nu känner jag mig ganska sliten!! två dagars intensivt festande med lite sömn... Nu längtar jag till en nykter vecka!! Ha ha. I Lördags låg jag på soffan i morgonrocken till kl halv fem.. Vid fem tiden gick vi till Frida och Mats och grillade revbensspjäll.. så gott... Efter maten drog vi till Moonshine och partade loss! Jessica och Micke hoppade på vid macken i Handen.. :D Tror att vi va hemma till halv tre i natt så det va ju inte allt för sent..

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Är så himla trött så det blir nog en massa god mat och film tror jag.. I morgon börjar jag jobba. det känns inte så ovanligt att jag ska jobba kväll..  måste fixa med allt och komma in i lite rutiner igen.. det går nog ganska fort! :P

Ha en super skön Söndag!






Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se