så var man hemma!

alltid lika skönt att komma hem.. det är konstigt hur en dag kan kännas så lång när man jobbar!! jag tror defenitivt att det är dax för mig att byta nu i allafall.. usch jag står inte ut en dag till! men det måste man... :(

Jag ska i allafall på intervju på en förskola i enskede nästa Tisdag!! :D ska bli jätte spännande.. det är en heltid och det vill man ju verkligen ha!! så man får hålla tummarna på att det är bra!!

Jaha nu har jag precis gjort i ordning en lasagne oh stoppat in i ugnen.. mumsigt va! Paul, Pappa och Perre har kört trial i dag.. avis! ;) så han håller på att tvättar skydd och duschar tror jag.. jag hör lite stånk uppifrån.. ;)

I går va Allihopa här :D det va as trevligt! vi åt jätte god grillmat och hade det bra i kvällssolen.

Här kommer lite bilder!!



Theo och Fredrik äter prinsesstårta!



Min älskade My med min älskade Oliver! han sover sittande :D


Nu ropar Paul att jag ska komma och äta! hoppas ni får en god middag!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se