Regn regn regn.

Tittar på vädret för veckan och på onsdag ser det regnfritt ut.. men midsommar däremot ser inte lika ljust ut.. tut att man har tak över uteplatsen.. man får nog klä på sig ordentligt också! men det hör till.

I går hemma hos My och Steven fick vi oxfile och pommes till middag!! det va det godaste jag någonsin ätit! köttet bara smälte i munnen. :D efter så vi en film, thriller tror jag. den va helt okej.. det är inte ofta man hyr riktigt bra filmer. Till kaffet blev det marräng choklad tårta! MUMS

Har varit ute på arbetsförmedlingen och kollat lite men det finns ju ingenting roligt att söka :( bara massa jobb i vällingby, nacka och ekerö.. dit vill man ju sitta och åka varje dag!! Det löser sig nog tillslut.

Nu ska jag träna! innan jag ångrar mig. tänkte sätta på pauls nya dead by april skiva.. kul med något annat än metallica :D


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se