Ny duschad! :D

åhh så härligt! Nu har vi varit på en lång promenad runt i Vh i det vackra vädret! det var väl tänkt att vi skulle titta på någon film eller nått men eftersom jag inte varit ute något idag mer än till bilen fram och tillbaka så behövde min kära kropp lite solsken! :D

Har pratat med frida om helgen också.. Vi ska åka till American car show på lördag i Åkersberga :) det ska bli roligt.. sen på kvällen drar vi nog ner till Lida på country festivalen.. vet inte om vi ska gå in där, det var tydligen ganska saftigt inträde.. men Tummen och Jessica skulle kampa där så man kan ju hälsa på dom..
Nu måste jag lägga upp mina nya jeanse.. det blir aldrig roligare bara för att man väntar! ha ha det kanske ska vara dagens citat.. ;)
I morgon är det 6-16 som gäller på jobbet igen.. blir inte själv i allafall.. Pillan jobbar samma tid och Rasmus :)

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se