Nu försöker jag igen..

Idag har jag varit i Farsta och handlat ett par jeans.. var inte super nöjd med dom men dom var billiga så jag köpte dom ändå.. Lunch hos mamma och pappa.. köttbullar, makaroner och musslor som jag tog med från jobbet i går.. Efter det åkte vi till Nacka strand för att fiska strömming! Det va jätte roligt! Jag hann inte ens ner med spöt fören det nappade.. vi fick ca 100 stycken.. mamma tappade räkningen vid 88.. Det roliga var att pappa inte hann fiska alls.. han hade fullt upp med att kroka av våra fiskar och knäcka nacken på dom.. ha ha Det var Oceans race där också så vi fick se en massa båtar!









Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se