Nu är jag helt utmattad!

nu blev jag riktigt ARG! jag hade skrivit världens längsta inlägg och när jag skulle publicera det så försvann det!! Jag är trött och orkar inte skriva om det hela igen...


Intervjun idag gick inge bra.. det va någon religös förskola så den skiter vi i! Men jag ska på en ny i morgon i Tyresö kl 8.30 så jag åker nog hemmifrån tidigt så att jag ska hitta..

Har klippt mig idag också.. det vart inge bra.. en del borde inte få vara frisörer! i alla fall inte när man är deras sista klippning för dagen och det enda dom tänker på är att komma hem fort som fan! ja ja det växer ut!


Trialen gick inge bra.. hade stövlar som va för stora så jag kände mig som dumbo och sen var det ju så varmt.. orkade ingenting.. men man kan ju inte va pigg alla dagar!


Nu ska jag krypa ner i sängen.. god natt och sov gott!


PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se