Myggäten..

Jag vart ju helt uppäten när vi körde trial häromdagen!! dom jävlarna bet sig igenom byxorna så jag ser ut som en prickig korv! Inte speieltt ovanligt..

Jag vaknade typ nyss och ni som känner mig vet att mitt morgonhumör inte är att leka med!! Om det inte är semester för ståss ;) Solen skiner, det är 22 grader varmt och jag har absolut ingen lust med någonting... än.

jag har tänkt på en sak! i bloggen vill man ju skriva allt mellan himmel och jord men det går ju inte alltid.... vissa saker är för känsligt!! nu kan jag ju inte skriva vad jag menar eftersom det skulle låta fel! ha ha Märker ni att att jag bara snackar en massa skit nu också!! hör va mig när jag känner mig som en människa igen!

Måste dricka en kaffe..


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se