Middagsdax..

Nu har jag precis mixtrat ihop en mumsig köttfärslimpa! Paul har velat haft det länge men det har inte blivit av att vi gjort någon så nu tog jag tag i det! det krävs en kvinna till allt ;D eller hur...

I går kväll efter Ösmo åkte vi till Preem och hyrde nya Wallander, hämden.. den va riktigt bra! ett hett tips till er som inte sett den.. kl 22 kom jag på att jag skulle färga håret så det blev en sen kväll som resultrerade i att jag försov mig i morse! ha ha.. Paul ringde och väkte mig kvart över sju så jag fick en ordentlig sovmorgon.. men snabb som jag är så kom jag till skolan i god tid och hann till och med en kopp kaffe innan vi började :)

I dag va det sista "lektions" passet i skolan... Vi fick ett prov som skulle sammanfatta kursen och det gick bra, tror jag.. det kändes så i allafall.

I dag ska vi spela badminton och vi promenerar nog dit.. nu bor vi ju så nära.. Just det! skulle ju ringa och kolla när dem ska ha sommaruppehåll!! jobbigt att komma dit och det är stängt :P

I morgon har vi rörelse på förmiddagen sen ska jag åka hem till Linda i Nacka... Vi ska förmodligen äta lite mumsig suchi.. stavas det så?? hmm ser fel ut.. ja ja.. Så vi hoppas på vackert väder så vi kan sitta på balkongen och njuta! :D

Nu ni!! längtar som Fan till helgen! På Fredag tar Jimmy studenten och sen crusing på kvällen.. och på lördag ska vi ligga hemma hos Frida och Mats på dagen och jäsa i deras pool och grilla sen på kvällen bär det av till Moonshine!! YEAH..

Hoppas att ni får (gör) ;P en riktigt mumsig måndags middag!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se