Lilla Theo..

Nu ligger theo och försöker sova.. han grymtar lite innefrån sin säng.. men Fredrik är där med honom.. Paul tyckte att vi skulle cykla hit men jag ville gå så det slutade med att Paul skjutsade mig på pakethållaren ;P det kändes som man var 13 år igen! ha ha

Det är helt sjukt va varmt det ska vara den här veckan! det tråkiga för dem som har semester är väl att vattnet inte är så varmt än.. eller det kanske bara jag som är en badkruka! ;) Jag jobbar kväll både torsdag och fredag så då blir det att ta en morgonpromenad i allafall..

Jag ska ringa mamma om en stund och höra vad dem ska göra i morgon.. jag kanske åker ut till husvagnen på lite solning, fiske och grillning :D om dom inte har hittat på något annat.. dom har ju trots allt semester.

Nu kommer Fredrik med kaffe så jag ska vara lite social :D

PoK


Postat av: Nathalie

Hej gumman. Jo då, allt är bara bra här :) Hur e det sj? Grattis till att du ska bli gudmor föresten :D

Hum, ja du... Jag vet inte riktigt hur jag gjorde, va så länge sen. Men ska gå igenom min bloggdesign nån dag framöver så då lär jag ju hitta de igen :P Säger till då, Kramar Nattis


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se