kväller..

Äntligen hemma från denna lååånga dag i fisken.. var själv från klockan 4 på midsommarveckan!! hur tänkte cheferna? inte alls tror jag.. har jobbat arslet av mig.. chefen fick komma in på kvällskvisten och hjälpa till att plocka sill.. man kan ju inte hinna med allt själv.. I morgon jobbar jag 10-20 vet inte vad det är för jobbig mellan tid! usch jag är bara less..
Sitter och tröstar mig med my name is earl.. ska ta något gott att knapra på också. det förtjänar jag :P ha ha

På onsdag är jag ledig! då ska jag shoppa mat till midsommar, åka till farsta och leta efter jenase, titta till mamma och pappa som har semester och köra trial! kanon dag! :D

Sov så gott!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se