Jobbet!

Nu ska jag äta lite lunch innan jag drar iväg till jobbet.. Det känns sådär.. skönt att jobba kväll idag i allafall första dagen tillbaka.. det brukar vara ganska lugnt på Måndag kvällar..
Jag håller på att planera lite till Pauls födelsedag.. han fyller på onsdag men vi ska fira honom på Lördag..
Det kommer ganska många hit så jag måste nog ha minst två tårtor.. mamma skulle baka något gott också..
Jag pratade precis med henne.. hon blev sjukskriven en vecka nu! hon har haft en väldans massa problem med kroppen dem senaste åren.. Diskbrock, tennisarmbåge, början till magsår och migrän är bara några saker.. stackarn! Hon som alltid varit väldigt aktiv och tränat mycket.. Häromdagen satt hon och pappa på akuten för att hon hade yrsel och frossa.. Hoppas bara det inte är hjärtat som spökar! Jag är ledig på Onsdag så då åker jag dit och tar med henne ut på en långpromenad! :D

Nu börjar jag få bråttom som vanligt... blir nog lite soppa tror jag.. OJ! måste ta bort nagelacket också.. fan! en extra rutin jag glömt! ha ha STRESS...

Ha en bra Måndag!!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se