Japaner...

dem är bra skumma.. sitter och tittar på sexan.. dom har något tävlingsprogram som är tok dubbat! helt sjukt..
har börjat planera midsommar lite.. vad vi ska äta och handla. blir nog att vi handlar så får alla som ska komma betala.. är lite lättare tror jag än att alla ska ha med sig något..

I kväll ska vi till My och Steven och titta på film och äta middag.. det ska bli skönt att komma hemifrån lite.. Har städat upp från igår och tvättat. jobbar 13-22 i morgon så jag har lite tid på morgonen då jag MÅSTE träna.. får ju inte på mig mina kläder längre.. då börjar det gå för långt :P


Nu ska jag gå och duscha så att man vaknar till liv.. njut av helgens sista kväll.. :D



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se