Jag älskar sommar!

Det är det bästa som finns att vakna av att solen skiner en rätt i ögonen!! då vet man att dagen kommer att bli bra.. Vi får verkligen passa på att njuta nu innan snön och kylan kommer tillbaka.. för det går fort!! Idag som är dagen innan löning så va det helt DÖTT i butiken! ha ha och jag som beställde en massa fisk i måndags eftersom det är sol, sommar och semester! :P ja ja det va riktigt fint i disken i allafall. det kan man ju ta cred för!
Efter jobbet städade jag upp hemma och paul lagade ugnsstekt falukorv med pasta och så satt vi ute och njöt..



sen bar det av till Rasmus.. Paul ska lägga golv hemma hos honom i början på semestern så han var där och rekade lite! Nu sitter jag äntligen hemma i soffan och slappar medans paul ska betala räkningarna! det är ju aldrig roligt..

I morgon jobbar jag 13-22 och då är det löning så jag hoppas på mycket folk i butiken hela dagen så att det går undan!! får se om jag bara ska ligga och sola på förmiddagen eller om jag tränar lite.. tänker inte lova mig själv något. rädd att göra mig själv besviken! ha ha :D

kommer inte ihåg dagens citat... det handlade om en boll i allafall. så ni vet!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se