ja må han leva, ja må han leva.......

GRATTIS ÄLSKLING!

Idag fyller min snutt 27 år! börjar närma sig 30 sträcket! ;) Vilken tur att han är gift med en så ung party pingla som jag! :D Ha ha...

Idag var det svårt att komma ur sängen.. jag ville komma upp i någelunda tid eftersom jag ska åka till mamma.. jag ska svänga förbi någon butik på vägen och handla en solstol till pappa.. han fyller också år snart! det va en ordentligt stol.. as nice! fast den kostar ju efter det också :P

I går kom mina skattepengar! :D det va inte så mycket så det blir att hamstra.. Jag får ju varken lön eller studiebidrag nästa månad så dem behövs då..

I morgon jobbar jag kväll igen sen är jag ledig på Fredag.. det är nog bra med tanke på hur mycket som ska fixas till på Lördag.. : ) Nu ska jag duscha och göra mig i ordning..

skriver mer i kväll..



Här är mina älsklingar!!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se