Hello..

Nu har jag precis kommit hem från jobbet..det va ganska lugnt i butiken idag! folk låg väl ute och solade! det hade jag gjort i allafall! Har ingen lust att gå och lägga mig på ett tag.. känns trist att vakna och få till jobbet på en gång! börjar kl 11 och jobbar till 20 i morgon! Träffade Carro (en tjej från min klass) på Maxi idag.. det va roligt att höra hur det gick för henne nu efter plugget! hon jobbar på Hemsö förskola i Jordbro! :)

Pratade nyss med Frida om Lördag!! :D det ska bli så jäkla skönt att åka i väg och bara ha det bra hela dagen! Vi ska åka vid nio tiden och ta med oss lite lunch så ska vi ha picknick där borta.. med lite öl förståss ;) får nog ta med mig bikinin också! det skulle bli jätte varmt hörde jag! UNDERBART!

I morgon är det jag och Pillan som jobbar! YES.. då blir det lite snusk i firre dirren! ;) Som pillan brukar säga " Kan inte du ge mig ett par pilla i röven handskar!! HA HA Love her..

Finns ju ingenting på tv så här på kvällskvisten.. jag får väl badda på mina gigantiska myggbett i stället! ;)

PoK




Längar tillbaka till Midsommar! Det va en helt perfekt dag! :D
Jag förstår inte varför Paul ser så sur ut när han får två söta tungor emot sig! ;)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se