HELG!

Nice! äntligen.. fast jag jobbar på söndag.. då är det bra betalt :D Idag har jag knappt hunnit tänka att jag vart på jobbet! det har varit så hysteriskt i hela butiken att det tog 10 minuter för mig att hämta en purjolök! ha ha.. tur att man står skyddad bakom fiskdisken.. en halvtimme innan jag slutade ropade informationen ut att ägeren till en grön volvo med MITT registrerings nummer skulle kontakta dem.. eftersom jag har bilen på personalparkeringen trodde jag att en lastbil hade rammat bilen eller något! när jag ringde upp var det min kära bageri vän Maggan som hade kört in i min bil och spräckt kofångaren! ha ha jag tyckte så synd om henne! hon va helt förstörd stackarn... Jag sa att det va lugnt eftersom ingenting viktigt hade gått sönder.. Hon försökte pracka på mig pengar men jag ville inte ha så hon sa att hon skulle fixa något! :D undrar vad det blir?? en smaskig tårta kanske?! hon är grym på att baka! ;D

När jag kom hem hade Paul gjort tom kha gai soppa (från burk) som inte gick att äta! den va så himla stark! det slutade med att paul åt pasta carbonara och jag en fralla!

Nu sitter vi framför tv:n.. vi skulle behöva göra en väldigt mycke saker men just nu måste jag vila.. my stumake hurts! :(

Todelo allihop..


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se