God morgon..

tosdag igen.. idag har jag betygsamtal från kl 08.40-08.50! Alltså en väldigt lugn och skön dag.. Sen åker jag till jobbet och tar en fika med arbetskamraterna och handlar lite.. Sen borde jag väl städa lite hemma, och lägga ner arbetsbyxorna, sy upp några jeanse och en massa annat tråkigt mojs..

Va ute på smhi igår och enligt dem ska det inte regna fredag kväll eller lördag!! det skulle ju vara kanon.. vi som ska på student, crusing och moonshine... men den väderprognosen hinner väl ändras 10 gånger om innan vi är där.. :P

Vi var på bolaget igår och handlade till helgen och till jimmys studentpresent.. sen hämtade vi upp My.. Vi spelade Monopol och tittade på Greys anatomy.. Mitt favo program!! : )

näe nu ska jag blåsa håret och ta en cigg..

Nu är det snart helg!! :D


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se