Fan va vi är duktiga!

Idag har det varit en häktisk dag.. åkte till handen för att köpa jeanse men hittade ingenting!! jätte irriterande.. dem måste ha slutat med modellen jag tycker om.. får väl åka till Farsta nästa onsdag.. om jag är ledig då, det står det på mitt schema men eftersom det är midsommar på fredag så förvånar det mig inte om jag ska jobba.
Efter vårdcentralen på eftermiddagen va det bara att åka hem och packa upp allt jag handlat och dra iväg snabbt till Theos dagis. Så klart så börjar det SPÖ regna när jag fått ut honom, ha ha Theo sitter i vagnen och skriker "Det regnar jätte mycket Tessi"! om och om igen.. Jag försöker parera mellan alla vattenpölar medans jag håller i ett paraply och när jag till sist kommer hem till Fredrik och Vicky så har jag tagit fel nyckel! :P Ja... vad säger man! Vi fick underhålla oss i trapphuset tills Vicky kom hem (tog bara 10 minuter som tur var)..


Fattar ni att jag ÄLSKAR min plutt!! Hur går det att motstå?!

Väl inne hos Vicky sätter hon på kaffe till mig och så snackar vi lite skit.. Paul ringer och säger att han börjar närma sig hem och att vi ska handla middag så jag rusar iväg och träffar upp honom utanför affären. Vi kommer hem och börjar att städa, äta middag, klippa gräsmattan och göra två prinsesstårtor till imorgon, så får jag ett sms från Fredrik! Han undrade om kaffet smakade gott!! ha ha ha jag hade glömt att Vicky hade satt på kaffe och bara dragit! Sån är jag en stressad dag.. ;P

Nu sitter vi framför tv:n och dricker kaffe och har FREDAGSMYS! ;D fast utan OLW... lika bra.. man kan ju bli tjock! Ha ha

I morgon kommer alla vid ett tiden så det blir att träna på morgonen och kasta lite skräp..

Ha en trevlig Fredagsmys kväll!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se