En ny dator! :D

Så jäkla skönt! idag har vi köpt en ny lap top! det var verkligen behövligt.. Nu kanske jag kan börja skicka arbetsansökningar igen via mail.. har fått skicka det på det gamla hedliga sättet fram till nu.. fast det har funkat.. blir inte att man söker lika mycket bara.

Idag har jag suttit i bilen nästa hela dagen. Jag började med att hämta mamma i örby och så åkte vi till Länna för att byta en stol som var sprucken. Sen åkte vi till Plantagen i Farsta för att köpa en solstol till pappa men det fanns bara vit kvar.. och för er som inte känner min pappa så säger jag bara att det är helt omöjligt med vitt! ;) efter ett samtal till Plantagen ute på Värmdö som hade två stycken svarta stolar kvar åkte vi dit.. klockan hade närmat sig lunch tid så vi gick in på Coop och köpte baguette och mumsigt pålägg. Sedan bar det av till husvagnen där vi åt. När vi äntligen kom hem till Örby låg Paul och sov på soffan.. :) han hade inte haft så mycket att göra på jobbet så han fick sluta tidigare!
Eftersom snutten fyllde år så kockade vi kaffe och värmde blåbärsmuffins som mamma gjort och väckte honom med en vacker stämma! Ha ha stackarn! varje gång jag ringt honom idag så har jag sjungt "ja må han leva, ja må han leva" :D
Tänk vilken omtänksam fru han har! ;) efter Thai middag hemma hos mamma åkte vi till Länna och köpte en dator.. och efter det mot Ösmo! måste nog tanka snart! ha ha

Nu sitter vi i Ösmo med vår nya dator.. Pauls pappa Tord är duktig på datorer så han sitter och pular med den nu.. det är mycket att göra innan man kan börja blogga på den! :)
I morgon jobbar jag kväll så ikväll blir det nog en film när paul kryper i säng!
Näe nu måste vi åka hem om vi ska hinna till Greys anotomy!

Snart är det Fredag!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se